人気ブログランキング | 話題のタグを見る

basketball!!

basketball!!_d0033492_1651850.jpg
今日もお友達と共にshapeupを目指してトレーニングしてきました☆少しくらい痩せたかしら?!けど、晩御飯はカレー☆沢山食べてしまった笑
昨日と今日とバスケットボールに久しぶりに触れた笑最近しなさすぎてめちゃしたい!!NBAとか見て、またまたしたいぃぃぃ!!スラムダンクのswitchも読んでさらに、したくなりました!高校にでもまた行って相手してもらってきます笑(相手しにいかなあかんのに笑)

I went out with my buddy to lose weight. I hopw I could have lost a little. But Iate curry too much...
Yesterday and today I just touced basketball. I have played basketball for about 8 years. Recently I'm so busy that I don't play. I wanna play very much!! I read magazine, SWITCH. That is a continued story of " slum dunk" That made me feel like playing basketball much more!!I will go to my high school to play with present members.

by y_u_b_o0912 | 2005-05-24 22:39 | sports  

<< Ranking (^^)/ >>