人気ブログランキング | 話題のタグを見る

フリマ

今日は母のお友達さん達が主催のフリマに久しぶりに行ってきた☆1時までなのに、12時45分に滑り込み笑 でもでもまだまだ掘り出し物が沢山あったのさ☆ユリはアクセかなり沢山とかばんを二つ購入した♪母はウエスタンブーツと、カバンとスカートとアクセとコーフィーカップなど等ゲットしてた☆こんなに買ってなんと二人で2000円いかなかったとは大満足☆
その後、主催者さん達がやってる、色々なアートとか機織の作品展示会もジックリ楽しんだ!もともと、絵が好きな私は、優しい色使いや何気ないテーマにかなり感動した☆中でも私が一番好きだったのは、”最後まであきらめない”と題された絵。表情豊かな色んな子の顔と野球ボールの絵と世界の国々の国旗が力強く、はっきりと彩られていた。思わず、時間を忘れて見入ってしまった。そしてタイトルを見て、あっ、分かる!きっと野球が大好きで世界中を回りたいんだなって思った。ユリも夢に向かってあきらめるな!頑張ろうって思った。ありがとう!私もあんな絵を書けるようになりたい!!時間ができたら自由に絵が書ける所に書きに行こう!

I went shopping with mom to near free market which is held by mom's friends. That is the one of the famous place as a faclity of the disable people and free market as well. We bought a lot such as accessries, bags, boots, and so on. After that, we looked around the exhibition of the art and weaving written by the disable people. They are very good at them. I like their works caz of the colour and kindness. I met the one art. There is some faces with different emotions and baseball and country flags on it. I like the strongness and the choise of the colour the most. I thought he wanna play baseball and travel all over the world. Also the title of the art is " Never give up!!" That took me long time and gave me a lot of power. I'll try my best. And if I have a time, I'll go write my art freely.
フリマ_d0033492_22221077.jpg

by y_u_b_o0912 | 2005-06-05 22:20 | fun  

<< worries 大好きな言葉 >>